Zdá se, že se korejské automobilce zalíbil prodej luxusních vozů. Začala pomalu, přišel Genesis. Pak velký manažerský sedan Equus, který se už snaží konkurovat třeba Lexusu LS. Teď se zdá, že by se za pár let mohla jejich nabídka pořádně rozvinout, informoval o tom list The Washington Post.

Už teď je vidět na Hyundai Equus, že se snaží jít svou cestou. Nese totiž jiné logo, i když je to stále Hyundai. Aktuálně to automobilka dělá tak, že ve vybraných showroomech má vycvičeného jednoho člověka na prodej luxusních vozů, který se stará o své klienty. V budoucnu by to ale mohlo vypadat jinak.

Hyundai totiž zvažuje, že by mohla vytvořit zcela novou luxusní značku zvanou zřejmě Genesis. Podobně, jako už to udělala Honda s Acurou, Toyota s Lexusem nebo Nissan se svým Infiniti. Přitom existují dvě možnosti, jak zaútočit na prémiový trh. Buď Hyundai otevře nové showroomy pouze pro svou luxusní značku, což by bylo velmi nákladné, nebo půjde levnější cestou a vytvoří jakési samostatné oddělení ve vybraných už existujících prodejnách. To nám přijde nejpravděpodobnější.

A jakým směrem se pak luxusí značka Hyundai vydá? Podle všeho by se nejprve mohla pokusit zaútočit proti BMW řady 3 novým sedanem. Pak by si mohla vzít na mušku třeba Lexus RX, když do světa vyšle prémiové SUV. Vše vedení zatím zvažuje. K oficiálnímu odhalení nové strategie by mělo dojít na autosalonu v Detroitu. Kromě toho tam také automobilka představí svůj nový slogan.