Design prodejny byl přitom diktován novou strategií automobilky Ferrari, která klade důraz na komplexní a moderní prezentaci zdůrazňující luxusní image značky. Pražské zastoupení je po Maranellu teprve druhým místem, kde byl nový designový jazyk použit.

Podle ředitele Scuderia Praha Roberta Pergla jde o pilotní projekt. Praha byla vybrána proto, že zde především během posledních pěti let prodeje výrazně vzrostly a je zde prostor pro další expanzi. Jen během loňského roku se u nás prodalo 46 vozů Ferrari a 23 vozů spřízněné značky Maserati.

Hvězdou slavnostního otevření byl vicemistr F1 z roku 2008 Felipe Massa. Pochválil úsilí českého zastoupení a odhalil nejnovější výtvor designérů značky Ferrari – model 458 Italia. "Je to vynikající a skvěle vyvážený sportovní automobil, který ve velké míře využívá technologie použité i ve Formuli 1," řekl Massa.

Diváky krátce potěšil nastartováním čtyřapůllitrového osmiválce, který vyhnal do otáček a nechal několikrát impozantně „štěknout“ do trojice výfuků. Felipeho přítomnost byla bohužel značně omezena časovým tlakem a musel záhy odcestovat do Barcelony, kde se o víkendu účastní dalšího závodu ve F1.

Kromě nového showroomu plánuje české zastoupení v nejbližší době i modernizaci servisního zázemí, čímž vznikne větší prostor pro řešení požadavků stávajících i budoucích majitelů. Také se podařilo založit oficiální klub majitelů, Czech Ferrari Owners Club, jehož status garantuje přímo mateřská značka Ferrari.

 

Související