Toyoty mají v Evropě pověst spolehlivých, ale nudných aut, která si kupují spíše starší řidiči. Modernizace modelů Auris a Avensis se tak zaměřily mimo jiné na design vozů. Podle našeho mínění se "plastická operace" podařila zejména u manažerského Avensisu, který dostal odvážnou a nepřehlédnutelnou příď.

Také zbrusu nový interiér větší z dvojice novinek zdařile zakrývá konstrukční stáří současné generace, která se vyrábí již od roku 2009 a ještě další tři roky musí vydržet. Další budoucnost modelu Avensis na evropském trhu je nejistá.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.