Jízdní dojmy – to byl jeden z posledních střípků, který chyběl do zkompletování mozaiky zobrazující třetí generaci Škody Fabia. V okolí portugalského Lisabonu jsme vyzkoušeli všechny typy motorů, které zatím může mít novinka pod kapotou. Zkoumali jsme i vlastnosti podvozku.

Hned na letišti jsme se sápali po nejslabší variantě 1.0 MPI/44 kW. Škodě patří pochvala za to, že se rozhodla jít před novináře s kůží na trh i s touto verzí, o kterou zřejmě bude zpočátku kvůli struktuře ceníku zájem. Stojí totiž v základní výbavě Active od 234 900 korun, tedy o osmnáct tisíc méně než silnější 1.0 MPI/55 kW. Ceník a technické parametry nové Fabie najdete zde.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.