Dva tři roky zpátky nebyly u kompaktních hatchbacků výjimkou vstupní částky hluboko pod 250 tisíc. Jenže s nástupem nových generací výrazně zdražily korejsko-česko-slovenské modely Hyundai i30 a Kia cee’d, Renault přestal z Turecka dovážet levnější verze Méganu, Opel z Polska předchozí verzi Astry označovanou jako Classic.

V posledních měsících se ceny dále zvyšovaly kvůli oslabení koruny, například o zdražení Fordu Focus se dočtěte zde.

Poslední hodně levný kompaktní hatchback Peugeot 308 nahradila výrazně dražší nová generace (detaily zde), trhu dává sbohem spolu s celou značkou Chevrolet další dostupný model Cruze hatchback a rázem se i základní ceny nejlevnějších zástupců "Golf třídy" přiblížily hranici 300 tisíc korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se