- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Systém start&stop, jehož hlavním účelem je snižovat spotřebu paliva je zabudován ve většině nových aut.
Otestovali jsme, kolik paliva lze díky němu ušetřit při klasickém týdenním redakčním testu nového vozu.
Posloužila Toyota RAV4, která počítá uspořené palivo.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Toyota
Ostře proti elektromobilitě jako jediné volbě se vyslovil Akio Tojoda, šéf správní rady největší světové automobilky Toyota Motor Corporation. Sázet v autoprůmyslu jednoznačně na plně elektrická auta nemá podle něj vůbec smysl. Alespoň do doby, než...
26. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vodíková auta netáhnou, jejich provoz se prodražuje. Prodeje klesají i v Japonsku
23. 1. 2024 ▪ 4 min. čtení
Po Toyotě i Volkswagen. Německá automobilka hlásí pokroky ve vývoji přelomové baterie s pevným elektrolytem
8. 1. 2024 ▪ 4 min. čtení
Nových aut je na skladech dost, zájem o ně malý. Blíží se období slev?
5. 1. 2024 ▪ 7 min. čtení
Velké čtení
Baterka s pevným elektrolytem má změnit svět. Jak daleko je svatý grál automobilového průmyslu?
19. 11. 2023 ▪ 10 min. čtení
Téma: Toyota
Vyhlásit boj spalovacím motorům a sázet čistě na elektrický pohon je špatně, říká šéf Toyoty
Ostře proti elektromobilitě jako jediné volbě se vyslovil Akio Tojoda, šéf správní rady největší světové automobilky Toyota Motor Corporation. Sázet v autoprůmyslu jednoznačně na plně elektrická auta nemá podle něj vůbec smysl. Alespoň do doby, než...
26. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vodíková auta netáhnou, jejich provoz se prodražuje. Prodeje klesají i v Japonsku
23. 1. 2024 ▪ 4 min. čtení
Po Toyotě i Volkswagen. Německá automobilka hlásí pokroky ve vývoji přelomové baterie s pevným elektrolytem
8. 1. 2024 ▪ 4 min. čtení
Nových aut je na skladech dost, zájem o ně malý. Blíží se období slev?
5. 1. 2024 ▪ 7 min. čtení
Velké čtení
Baterka s pevným elektrolytem má změnit svět. Jak daleko je svatý grál automobilového průmyslu?
19. 11. 2023 ▪ 10 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Export, společný výzkum a jistota účasti českých firem. EDF před koncem tendru na Dukovany zdůrazňuje svoje přednosti
Desetimilionové Česko zažívá během krátké doby další obří mezinárodní tendr, kde se hraje o stovky miliard korun. Loni šlo o souboj na dodávku...
25. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
25. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.