Jako o snu každého obchodníka mluví zakladatel a majitel firmy Moris Design Radomír Klofáč o in-store designu, tedy o zkrášlování obchodů. "Je to natolik silný moment, který mění chování zákazníka z plánovaného na impulzivní," říká podnikatel.

Jeho firma Moris Design už 19 let mění chování nakupujících a maloobchodníkům tak přináší lepší obraty. Například navrhla všechny prodejny drogistické sítě Teta, které se díky tomu zvedly meziročně tržby o 28 procent. Prodejny začala stavět před dvěma roky a ještě další bude. Barvami nebo designem vnitřku obchodů se daří například zpomalit průměrnou chůzi zákazníků a tím prodloužit jejich dobu pobytu. A samozřejmě nakupování. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se