- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Rusové hledají viníky ztrát automobilky Avtovaz. Odnést to mohou čeští manažeři
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Ruský server tvrdí, že policie stíhá českého manažera Avtovazu kvůli preferování zahraničních firem. Automobilka to popírá.
Odvolaný ředitel Avtovazu Bo Andersson požadoval od ruských dodavatelů zvýšení kvality, jinak objednával zahraniční součástky.
Podle místních znalců je současná kampaň proti českým manažerům inspirovaná místními dodavateli, kteří bojují o ztracené zakázky.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: AvtoVAZ
Když Rusko koncem předloňského února napadlo Ukrajinu, zahraniční automobilky, které tam podnikaly, v souladu se západními sankcemi opustily jeho trh. Velkou mezeru, kterou po sobě zanechaly Volkswagen, Renault, Toyota, Hyundai a další, rychle...
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Téma: AvtoVAZ
Do Ruska se valí čínská auta. Jejich expanze může způsobit až padesátiprocentní propad domácí výroby
Když Rusko koncem předloňského února napadlo Ukrajinu, zahraniční automobilky, které tam podnikaly, v souladu se západními sankcemi opustily jeho trh. Velkou mezeru, kterou po sobě zanechaly Volkswagen, Renault, Toyota, Hyundai a další, rychle...
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Zábranský se pokusí oživit další brněnský klub. Po hokejové Kometě přebírá většinový podíl i ve fotbalové Zbrojovce
Novým majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, který vlastní i hokejovou Kometu. Bývalý hokejový reprezentant přebírá v...
25. 4. 2024 ▪ 1 min. čtení
Svět masivně investuje do umělé inteligence, trh s AI má obrovský potenciál. Jeho vývoj je ale nejistý
Těžko se odhaduje, jak velký bude globální trh s umělou inteligencí a jak poroste. V této otázce panují značné neshody. Zatímco v roce 2023 byla...
25. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Ranní brífink
Jak se chce Tesla dostat z problémů, kdy ukáže levný Model 2 a co to znamená robotaxi
Dobré ráno z Hospodářek, je čtvrtek 25. dubna, hospodářské výsledky za loňský rok zveřejní České dráhy ústy samotného generálního ředitele...
25. 4. 2024 ▪ 12:13 min.