Stejně jako byl v historii Porsche 911 významný přechod ze vzduchem chlazených na kapalinou chlazené motory, dočkal se tento ikonický sportovní vůz dalšího zlomového okamžiku. Nově nebude k sehnání jinak než s přeplňovanými motory. Jistě, Porsche 911 Turbo už jezdí od poloviny sedmdesátých let. U něj ale přeplňování sloužilo vždy čistě k vyhnání výkonu do maximálních výšin. Turbo pro základní modely Carrera a Carrera S je tu ale nyní hlavně kvůli takzvanému downsizingu. Tedy zmenšení objemu, snížení spotřeby, a tak i emisí. Jenže i když by šlo novinku nazvat nejekologičtější 911 všech dob, není třeba obávat se toho, že by řidič přišel o něco z pověstného řidičského zážitku. Ukázal to test HN.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se