Aféra Dieselgate u Volkswagenu udělala z naftových motorů tak trochu psance, a někteří lidé z automobilové branže dokonce mluví o počátku jejich konce. Přesto se v říjnu 2015 zaregistrovalo na českém trhu téměř o čtyři procenta více nových aut na naftu než za stejné období roku loňského. Jejich podíl přesáhl 45 procent. 

Jedním z důvodů je, že ještě před vypuknutím Dieselgate přišla značka Hyundai s výrazným zlevněním naftových aut a někteří importéři na to reagovali podobně. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se