Šárka Heyna Fuchsová se tak, po řadě let řízení českého zastoupení švédské automobilky zahraničními manažery, ujímá vedení jako první Češka. V zastoupení značky Volvo pracuje už 16 let. Po zkušenostech z obchodního oddělení reklamní agentury Young & Rubicam nastoupila v roce 1999 do tehdejší společnosti Volvo Auto Czech jako marketingová manažerka a od té doby prošla řadou oddělení. Čtyři roky také vedla největší dealerství Volva v České republice. Pozici manažerky prodeje zastávala poslední čtyři roky.

"Jsem velmi ráda, že jsem dostala příležitost díky svým dlouholetým zkušenostem zajistit kontinuitu naší obchodní činnosti a strategie v době, kdy nás čeká na naše poměry nevídaná, zásadní obměna stávajících modelů Volvo," uvedla Heyna Fuchsová.

Vedle chystaných modelových změn, kdy je pro příštích pět let ohlášen příchod dvanáctky zcela nových modelů, čeká čerstvou šéfku Volva také zásadní obměna všech prodejen celé dealerské sítě a servisů.