Koncept Lagonda z roku 2009 je velmi nápadné SUV s dramatickými tvary a jasnými linkami, které ho řadí do produkce britské značky Aston Martin. Ta se zatím soustředila spíš na sportovní vozy. Výjimkou byl luxusní sedan Lagonda z roku 1976. Jméno pochází od předválečné automobilky, kterou si vlastník Aston Martinu koupil.

I proto Aston Martin uvažoval, že SUV pošle na trh pod samostatnou značkou, nikoliv jako další model. Nyní se zdá, že z plánů ustoupil. „Na trzích, kde se takové auto musí prodávat, jako je Čína, nikdo nikdy neslyšel o jméně Lagonda. Auto proto můžeme pojmenovat Lagonda jako model, ne ale jako samostatnou značku,“ řekl britskému magazínu Car šéf automobilky Ulrich Bez.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se