Jako by pod nadvládou indického koncernu Tata dosud prodělečný Jaguar znovu ožil. Firma začala produkovat nové modely. Na silnice vyjel sedan XF, o rok později se přidal nový model XJ. Nyní přichází na řadu sportovní kabriolet F-Type. Zdá se, že zájem lidí o novinky z Británie je velký.

Jaguaru se spolu s Land Roverem zvedají prodeje. Dá se říci, že tomu pomohl hlavně nákup indickou Tatou?

Rozhodně ano. Vlastně aby se Jaguaru udržela jeho co největší identita a ojedinělost, je pro něj nejvhodnějším možným partnerem právě společnost jako Tata. Tedy ekonomicky silná, ale nevnucuje vlastní platformy a technologie jako to bylo v případě Fordu nebo by se tak dělo pod jakýmkoli obdobným koncernem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se