Autosalon ve Frankfurtu skončil, když se jeho brány 25. září definitivně zavřely. Výsatvu celkem navštívilo 928 tisíc lidí, což organizátoři akce považují za úspěch. Zájem se tím oproti roku 2009, kdy se akce konala naposled, zvedl o 10 procent.

Ve Frankfurtu se představilo celkem 1012 vystavovatelů, kteří ukázali 183 novinek. Podle průzku britské společnosti Kantar Media Precis (KMP) byl největší zájem o novou generaci Porsche 911 Carrera. Auto na sebe poutá hlavně jedním světovým prvenstvím - k řazení mu slouží 7stupňová manuální převodovka.

KMP zkoumalo mediální ohlasy z akce na internetu. Začalo dva týdny před zahájením autosalonu a skončilo večer druhého novinářského dne. Celkem se mu podařilo zachytit 19.549 ohlasů, z toho 59 procent se odehrálo ještě před zahájením autosalonu. Na sociálních sítích se podařilo zachytit 5666 zmínek.

Nejvíce lidé probírali Porsche 911, na druhém místě se umístil nový Mercedes-Benz třídy B. Velkou oblibu zejména u bloggerů a uživatelů videoportálu YouTube si získaly koncepty. Nejvíce se mluvilo o BMW i3, Audi Urban Concept a Fordu Evos.